Regulamin Sklepu Internetowego cukierniakarpicko.pl.
Sklep online dla marki Cukiernia Karpicko prowadzony jest przez firmę Zakład Cukierniczy
J.G.Gwóźdź z siedzibą przy ul. Podgórnej 13 w Karpicku, 64-200 Wolsztyn, identyfikującą
się numerem NIP 923 130 77 43.
ZAMÓWIENIA
- Cukiernia Karpicko prowadzi sprzedaż internetową produktów cukierniczych. Zamówienia
przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej cukierniakarpicko.pl. - Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych
w regulaminie. Wszystkie poniższe punkty regulaminu są jego integralną częścią. - Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę za
pośrednictwem serwisu, z wyłączeniem sporadycznie wykonywanych prac
modernizacyjnych powodujących brak dostępności do serwisu. - Wszystkie ceny produktów podane w serwisie cukierniakarpicko.pl zawierają podatek
VAT. Podane ceny są wiążące w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi
również koszty dostawy, które określone są w trakcie prowadzonych zakupów. - Zamówienie jest uznawane za wiążące i przekazywane do realizacji po dokonaniu
płatności oraz jej pozytywnej weryfikacji. Brak zapłaty w terminie skutkować będzie anulacją
zamówienia lub opóźnieniem w jego realizacji - Zamówienia muszą być opłacone drogą elektroniczną (system płatności Tpay) lub
przelewem tradycyjnym. Nie ma możliwości płatności przy odbiorze.
ZMIANY / REKLAMACJE / ZWROTY - Zmian w zamówieniu można dokonywać drogą mailową lub telefoniczną w ciągu 90 minut
po złożeniu zamówienia. W przypadku przekroczenia tego czasu można kierować zapytanie
dotyczące opcji wprowadzenia zmian kontaktując się z biurem obsługi klienta. - Klient ma prawo odstąpić od umowy i anulować zamówienia jeśli zrobi to z odpowiednim
wyprzedzeniem i w regulaminowo określony sposób. W tym celu konieczne jest zgłoszenie
drogą mailową lub telefoniczną w ciągu 90 minut od złożenia zamówienia. W przypadku
przekroczenia tego czasu należy kierować zapytanie dotyczące opcji odstąpienia od umowy
i anulacji kontaktując się z biurem obsługi klienta. - Cukiernia Karpicko zastrzega sobie możliwość zaproponowania zamiany produktu lub
odmowy realizacji zamówienia w sporadycznych przypadkach niezależnych od serwisu, gdy
wykonanie lub doręczenie produktu jest niemożliwe. W przypadku odmowy kwota wpłacona
przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych na jego konto. - Wygląd zamawianych produktów sporadycznie może się różnić od wyglądu produktów ze
zdjęć zamieszczonych na stronie. Różnice mogą dotyczyć wyglądu, smaku i wagi, jednak
bez znacznego wpływu na ogólny charakter słodyczy. Produkty dostarczane do odbiorcy są
świeże i zalecamy stosownie je przechowywać, aby tę świeżość zachować na dłużej.
Cukiernia Karpicko nie odpowiada za nieodpowiednie przechowywanie towaru przez
adresata, skutkujące jego krótkim terminem przydatności do spożycia. - Wszystkie reklamacje Klient zobowiązuje się składać drogą mailową.
DOSTAWA / ODBIÓR WŁASNY - Produkty mogą zostać odebrane przez klienta w określonym w zamówieniu miejscu lub
doręczone pod wskazany adres (przy wyborze sposobu odbioru: DOSTAWA) w 48 lub 72
godziny (w zależności od rodzaju produktu). Godziny dostawy są preferencyjne i
orientacyjne – Cukiernia Karpicko nie gwarantuje dotrzymania godzin dostawy. - Klient odpowiada za podanie prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
W przypadku podania błędnych informacji czas realizacji może ulec zmianie oraz może
wiązać się z dodatkowymi kosztami ze strony klienta, anulacją zamówienia lub w skrajnych
przypadkiem – brakiem dostawy. - Kurier Cukierni Karpicko może skontaktować się telefonicznie z zamawiającym w celu
ustalenia jego obecności pod adresem dostawy. - W przypadku, gdy kurier nie zastanie adresata pod podanym w zamówieniu adresem,
kontaktuje się drogą telefoniczną z adresatem informując o przesyłce oraz adresie cukierni,
do której produkt będzie dostarczony. Jeśli odbiorca pomimo kolejnych prób kontaktu nadal
nie skontaktuje się z cukiernią lub biurem obsługi klienta, zamówienie zostanie zawieszone i
będzie musiało zostać ponownie złożone i opłacone przed ponowną realizacją oraz
dostawą. Jeżeli adresat odmawia przyjęcia przesyłki, zostanie ona przewieziona do cukierni,
o czym poinformujemy klienta drogą telefoniczną lub mailową. Cukiernia Karpicko nie ponosi
wówczas odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia. - Jeżeli pod adresem podanym w zamówieniu kurier nie zastanie adresata, może on
pozostawić przesyłkę innej osobie obecnej w danym lokalu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - Cukiernia Karpicko zastrzega sobie możliwość wykorzystania danych kontaktowych
klienta podanych przy składaniu zamówienia do kontaktu w sprawie związanej z danym
zamówieniem. Cukiernia Karpicko zastrzega sobie prawo do wysyłania wiadomości
reklamowych w postaci newsletterów drogą mailową oraz smsów do osób, które wyraziły
zgodę na otrzymywanie tego typu materiałów. - Cukiernia Karpicko zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały
pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z
dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). - Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie cukierniakarpicko.pl należą do firmy
Zakład Cukierniczy J.G.Gwóźdź i objęte są ochroną praw autorskich zgodnie z przepisami
Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr
90, poz. 631 z późn. zm. – j.t.). - Cukiernia Karpicko zastrzega sobie prawo do zmiany danego Regulaminu oraz jego
części w dowolnym czasie. Zmiany te obowiązują w zamówieniach składanych od momentu,
w którym zostały one wprowadzone. - Prawem właściwym dla realizacji zakupów w sklepie online marki Cukiernia Karpicko jest
prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18
lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).